Webshopgebruik

Kan ik op verschillende locaties aan mijn bestelling werken?
Ja, dit is mogelijk indien u met dezelfde gegevens inlogt (uw e-mailadres en wachtwoord).

Ik kan het gezochte artikelnummer niet vinden, wat nu?
Het kan zijn dat het product is uitverkocht, dan wordt deze niet meer getoond op de website. U kunt dan contact met ons opnemen. Ook kunt u in de handige zoekfunctie een omschrijving van het artikel van uw keuze invoeren om naar een alternatief artikel te zoeken.

Welke browser adviseert Tebbe?
De webshop werkt het beste in de browsers Internet Explorer 8, 9 en 10 en de nieuwste versies van Firefox en Google Chrome.

Ik gebruik Internet Explorer 7, maar de website werkt niet goed?

Internet Explorer 7 is een verouderde webbrowser. Deze website wordt niet volledig ondersteund door Internet Explorer 7. Het kan zijn dat sommige items niet goed worden weergegeven maar u kunt wel bestellen. Het is aan te raden om uw webbrowser te updaten naar een recente versie. (Mogelijk gebruikt u Internet Explorer 9 in de compatibiliteitsweergave, dan kunt u dezelfde problemen ondervinden.)

De webshop toont geen bestelknop, wat nu?

Indien er geen bestelknop wordt getoond, kan het zijn dat u hier niet toe bevoegd bent of dat de webshop tijdelijk een storing heeft.