Service, retourneren en contact


Hoe kan ik een klacht / opmerkingen over een bestelling doorgeven?
Dit kan door in te loggen en op de pagina Mijn account te klikken op Uw servicepagina. Hier kunt u een servicemelding indienen of ingediende servicemeldingen bekijken. Let op: u kunt uw servicemelding indienen over orders die tot 1 jaar geleden zijn geplaatst. Meldingen over orders ouder dan één jaar, kunt u uitsluitend doorgeven via de klantenservice (088 410 10 40). Bestelt u als particulier, geef uw opmerking dan telefonisch door via onze klantenservice.

Kan ik een artikel retourneren?
Artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Op de Mijn account pagina kunt u, als organisatie, hiervoor een verzoek indienen. Uw aanvraag zal door onze klantenservice worden verwerkt. Wij informeren u binnen twee werkdagen welke oplossing wij kunnen bieden en onder welke condities goederen geretourneerd kunnen worden. Heeft u een particulier account, neem dan contact met ons op.

Wat zijn de voorwaarden om een artikel te retourneren?
Vanzelfsprekend zijn er geen kosten verbonden aan retourzendingen van artikelen die niet conform uw bestelling zijn geleverd. Bij een retourzending op uw verzoek, wordt een bijdrage in de kosten in rekening gebracht van € 12,10. Na uw aanvraag voor een retourzending, ontvangt u een bevestiging met daarin het overzicht van de te retourneren artikelen en de daarbij behorende vergoedingswaarde. Bekijk hier de vergoedingstabel bij retourzendingen.

Kan ik alvast een artikel retour laten versturen zonder dat ik een bevestiging op mijn aanvraag heb ontvangen?
Nadat we uw aanvraag hebben ontvangen, krijgt u van ons een bevestiging met uw retournummer. Uitsluitend met dit nummer kunnen wij uw retourzending verwerken. Heeft u vragen over de status van uw aanvraag, neem dan contact op met onze klantenservice.

Moet ik zelf het vervoer regelen bij een retourmelding?

In het geval u een artikel wilt retourneren, dan hoeft u zelf deze artikelen niet op te sturen. Als wij de goederen bij u ophalen zijn deze verzekerd tijdens transport. Als u de artikelen toch zelf opstuurt dan bent u verantwoordelijk voor de zending tot er in ons magazijn voor ontvangst getekend is. Per e-mail ontvangt u direct na ontvangst van uw verzoek tot retourzending, automatisch een bevestiging. Bekijk hier de vrachtkosten bij retourzendingen.

Kan ik een artikel bestellen dat niet in de webshop voorkomt?
Ja, dat kan door uw verzoek per e-mail te sturen aan: verkoop@tebbe.nl. U kunt ons ook altijd bellen op 088 410 10 40.

Hoe kan ik een klacht / opmerkingen over een bestelling doorgeven?
Dit kan door in te loggen en op de pagina Mijn account een servicemelding in te dienen. Bestelt u als particulier, geef uw opmerking dan door via dit contactformulier.

Hoe kan ik Tebbe bereiken?
U kunt Tebbe zowel telefonisch (algemeen: 088 410 10 10, klantenservice: 088 410 10 40) als per e-mail (verkoop@tebbe.nl) bereiken. U kunt ook het contactformulier op onze website invullen.