Bestellingen en leveringen

Wat is de levertijd van een bestelling?
Tijdens het bestellen kunt u uw gewenste leverweek aangeven. Wij streven er naar binnen deze week te leveren. Standaard leveren wij binnen 48 uur. Dit geldt niet voor particuliere accounts.

Levert Tebbe ook met spoed?
Ja, tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat de order spoed heeft (voor 12:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd). Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht (€ 25,-). Dit is niet mogelijk voor particuliere accounts.

Kan ik een bestelling annuleren?
Onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk. Wanneer u een order wilt annuleren kunt u contact met ons opnemen.

Kan ik een order ook als Excel bestand downloaden?
Ja, dit is ook mogelijk. Na het zoeken in de orderhistorie kunt u daar voor kiezen. Deze optie staat boven aan de pagina. U kunt dit ook op de orderdetailpagina doen, onderaan naast de printbutton.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed ontvangen is door Tebbe?
Via de Mijn account pagina kunt u uw geplaatste orders en de status daarvan inzien.

Moet ik tijdens een bestelling verplicht een inkoopreferentie invoeren?
Bij sommige organisaties is dit inderdaad verplicht. Indien u niet weet waaraan de referentie moet voldoen kunt u contact opnemen met de admin van uw organisatie.

Kan ik als particulier of andere organisatie ook een bestelling plaatsen?

Ook als u niet actief bent in de zorg, recreatie of basis- en speciaal onderwijs is het mogelijk om bij Tebbe een bestelling te plaatsen. Particuliere klanten kunnen via deze link direct een particulier account aanmaken en een bestelling plaatsen. U kunt direct met iDEAL afrekenen (verzendkosten € 6,00). Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, zorgen wij voor spoedige levering. De exacte levertijd is afhankelijk van de actuele voorraad van het door u bestelde artikel. Wij bezorgen uw bestelling alleen op werkdagen tijdens kantooruren.