Account aanvragen, inloggen en mijn account

Hoe kan ik als organisatie een account aanvragen?
Om als organisatie te kunnen bestellen in de webshop heeft u een klantnummer bij Tebbe nodig. U kunt deze via dit formulier aanvragen. Vervolgens zullen wij contact met u opnemen inzake uw accountgegevens. Is uw organisatie al bij ons geregistreerd dan kunt u via de zogeheten 'admin' binnen uw organisatie een account aanvragen.

Hoe weet ik of onze organisatie al klant is bij Tebbe?
Indien u dit niet zeker weet, kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Wie is het admin-account van mijn organisatie?
Indien u niet weet wie het admin-account van uw organisatie bezit, kunt u contact met ons opnemen. Wij kijken dit graag voor u na.

De admin van mijn organisatie moet vervangen worden. Hoe kan dit?
Als het admin-account van uw organisatie vervangen moet worden kunt u contact met ons opnemen. Wij passen dit graag voor u aan. Dit kunt u namelijk niet zelf.

Hoe kan ik inloggen in de webshop?
Wanneer u een account heeft kunt u via deze link inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord (het wachtwoord is uw gebruikersnaam uit de voormalige webshop). In tegenstelling tot de vorige webshop van Tebbe heeft u uw klantnummer niet nodig om te kunnen inloggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
U kunt hier uw wachtwoord opvragen. Deze wordt vervolgens per e-mail naar u toegezonden.

Ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen, kan dit?
Indien u ingelogd bent is dit mogelijk via deze pagina.

Mijn gegevens zijn niet correct en ik kan dus niet inloggen?
Het kan zijn dat u nog gebruik maakt van de inloggegevens van onze vorige Tebbe-website. Ook is het mogelijk dat uw wachtwoord niet correct is, deze kunt u hier opvragen.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Wanneer u ingelogd bent, kunt u via Mijn account uw eigen gegevens wijzigen en een verzoek indienen om de geregistreerde gegevens van uw organisatie te laten wijzigen.